• Zwroty i reklamacje

Nie jesteś zadowolony? Zwrócimy Ci pieniądze!

Kupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym i nie jesteś zadowolony z zakupu?

Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze. Pamiętaj że dotyczy to tylko i wyłącznie nowego produktu, który nie nosi śladów użytkowania i nie był używany. Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.

Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.

 

Regulamin zwrotów nowych produktów

Masz prawo do rozpakowania produktu i oceny jego stanu tak jakbyś to robił w sklepie stacjonarnym, oraz swojego stopnia zadowolenia z niego.

Jeśli masz zamiar skorzystać ze swojego prawa do zwrotu to prosimy o pobranie formularza zwrotu, możesz go pobrać TUTAJ, 

a następnie odesłać wypełniony formularz na biuro@dobrebaseny.pl.

Produkt należy odesłać na wskazany adres w formularzu. Towar należy zapakować w oryginalny karton, tak by w trakcie transportu nie uległ uszkodzeniu.

Zwroty również można dokonać poprzez wygodne zwroty poniżej.

Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Zakup na firmę 
Którym przedsiębiorstwom przysługuje zwrot towaru na fakturę?

Zwrot towaru kupionego na firmę nie jest jednak prawem przysługującym wszystkim przedsiębiorcom. Wprowadzone udogodnienie dotyczy wyłącznie jednoosobowych działalności gospodarczych, które wpisane zostały do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Prawo do zwrotu towarów zakupionych na firmę nie dotyczy więc spółek i innych form organizacji przedsiębiorstw.

Czym skutkuje to dla sprzedających? W wielu przypadkach jednoosobowa działalność gospodarcza będzie traktowana w przypadku sprzedaży jak zwykły konsument – będący osobą fizyczną. To też potencjalnie szersze grono osób uprawnionych do rękojmi oraz ochrony przed stosowanymi często klauzulami niedozwolonymi.

 

Otrzymałeś niekompletne zamówienie?

Staramy się najbardziej jak to możliwe, aby zamówienie dotarło do Ciebie kompletne.

Jesli mimo wszystko zamówienie dotrze do Ciebie niekompletne należy niezwłocznie zgłosić to do biura w dniu otrzymania przesyłki. Nasza firma ma pełnen monitoring pakowanego towaru, by módź szybko zaareagować.

Kurier dostarcza uszkodzone opakowanie twojego zamówienia
Niestety zdarzają się sytuacje w których kurier pomimo, że opakowanie jest uszkodzone dostarcza nam towar. Często przy próbie sprawdzenie tłumaczy, że nie ma na to czasu. Pamiętaj uszkodzona paczka może świadczyć o tym, że produkt można nosić ślady np otarć, połamania elementów. Dlatego bardzo ważne jest by sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeżeli po sprawdzeniu produkt i zamówienie jest zgodne można bez problemu odebrać paczkę. Natomiast jeżeli produkt jest uszkodzony patrz poniżej.

Otrzymałeś
uszkodzony produkt?
Wyciągnij produkt z opakowania i sprawdź czy nie ma uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku produktów zasilanych podłącz produkt do kontaktu i sprawdź czy działa poprawnie. Jeżeli produkt nie działa lub nosi ślady uszkodzenia spisz protokół z kurierem. 
Bądż uważny przy sporządzaniu dokumentu. Dokladnie sprawdź, czy wszystkie pola sa prawidłowo wypełnione i są zgodne z prawdą. Zwróć uwagę na to, czy uszkodzeniu uległo też opakowanie zewnętrzne. Zaznacz pola że karton uległ uszkodzeniu jest to bardzo ważne przy rozpatrzeniu reklamcji.

W przypadku, gdy nie zauważysz uszkodzeń produktu ale widzisz uszkodzenia opakowania (karton, folia) również spisz protokół - w trakcie użytkowania produktu może okazać się, że nie działa on prawidłowo mimo nieiwdocznych gołym okiem wad! Prawidłowo spisany dokument potwierdź podpisem. Następnie prześlij jego skan, oraz zdjęcia uszkodzenia i opakowania na biuro@dobrebaseny.pl. Bez protokołu szkody reklamacja nie bedzie uwzględniona. Protokół reklamacyjny pobierz TUTAJ

Siedziba do zwrotów towaru:

Flexible Logistics Services Sp.z o.o.
Pass 20K,Budynek nr.9

05-870 Błonie
tel. 513173669

Zwrot przesyłką pocztową, kurierską

Możesz dokonać zwrotu wybierając dowolny dla siebie sposób. Nie przyjmujemy zwrotów w paczkomacie, oraz za pobraniem.

Aby to zrobić, wyślij mail z informacją o chęci z wypełnionym formularzem,

możesz go pobrać TUTAJ,

a następnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebasny.pl

Spakuj produkt, oraz wydrukowany formularz zwrotu jeżeli nie masz numeru paragonu to nie problem uzupełnimy na miejscu wyślij na podany na nim adres.

Duże i ciężkie produkty

Jeśli zakupiłeś produkt gabarytowy możesz go zwrócić przesyłką kurierską. Poinformuj nas o chęci zwrotu i prześlij wypełniony formularz. Możesz go pobrać TUTAJ.

 

Reklamacja na towar używany lub nowy nie działający

Reklmacja produktów Intex -Bestway- Exit

Masz nieoczekiwany problem z produktami?. Robimy wszystko, aby Ci pomóc najlepiej jak to możliwe. Jako oficjalny dystrybutor produktów firmy ściśle z nią współpracujemy, aby zawsze zapewnić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie. 

W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ

Ważne

Do uzupełnionego formularza reklmacyjnego należy

           zdjęcia uszkodzenia
           zdjęcia produktu w całości
           film na którym pokazujemy uszkodzenie
           W przypadku basenów podać numer seryjny który jest przy korku

W przypadku brakujących elementów basenu. Należy na podstawie instrukcji podać numer części oraz ilości.

Jeżeli będzie brakowało w reklamacji jednego z powyższych punktów reklmacja jest automatycznie odzucona.

Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu Intex, Bestway, Exit , który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem. Intex oferuje gwarancję na wady fabryczne na określonych warunkach.

Gwarancji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu, zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.

Intex, Bestway, Exit nie zwraca kosztów uszkodzonego produktu, nie wymienia również kompletnego produktu, a jedynie uszkodzony element. 

Wypełniony formularz dołączamy do przesyłki, oraz wysyłamy email.
Proszę o podanie w treści email numeru zamówienia i imienia i nazwiska. 

Reklamacja produkty Gre


Masz nieoczekiwany problem z produktami?. Robimy wszystko, aby Ci pomóc najlepiej jak to możliwe. Jako oficjalny dystrybutor produktów firmy ściśle z nią współpracujemy, aby zawsze zapewnić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie. 

W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ

Ważne

Do uzupełnionego formularza reklmacyjnego należy

           zdjęcia uszkodzenia
           zdjęcia produktu w całości
           film na którym pokazujemy uszkodzenie
           W przypadku uszkodzenia linera należy podać numer seryjny. Sciągnij ramą górną basenu poszukaj etykiety. 

W przypadku brakujących elementów basenu. Należy na podstawie instrukcji podać numer części oraz ilości.

Jeżeli będzie brakowało w reklamacji jednego z powyższych punktów reklmacja jest automatycznie odzucona.

Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu, który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem. Intex oferuje gwarancję na wady fabryczne na określonych warunkach.

Gwarancji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu, zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.

Serwis Gre nie zwraca kosztów uszkodzonego produktu, nie wymienia również kompletnego produktu, a jedynie uszkodzony element. 

Wypełniony formularz dołączamy do przesyłki, oraz wysyłamy email.
Proszę o podanie w treści email numeru zamówienia i imienia i nazwiska. 


1.png

 

 

Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu.
Możemy również wykorzystywać pliki cookie Google Analytics w celach analitycznych.
Korzystanie z analitycznych plików cookie wymaga Twojej zgody, którą możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie i zamknij”.
Jeżeli nie chcesz wyrazić zgody na korzystanie z określonych kategorii plików cookie,
kliknij "Dostosuj wybory" i zdecyduj o swoich preferencjach.
Wyrażoną zgodę możesz wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookie.

Administratorem Twoich danych osobowych jest X-dnie Vreuls sp j
W pewnych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy.